چت آنلاین در وردپرس
با گفتگوی مستقیم و ساده با مشتریان خود از این ابزار پشتیبانی کارآمد برای گسترش کسب و کارتان بهرهبرید! در این دوره، ما قصد داریم از صفر تا صد چگونگی استفاده از سیستم گفتینو را فرا بگیریم و ببینیم چطور میتوانیم در یک وبسایت وردپرسی از چت آنلاین به صورت پیشرفته استفاده کنیم.
ویژگی گفتینو (چت آنلاین در سایت)
- سفارشیسازی ابزارک
- شخصیسازی ابزارک به شکلی که به ظاهر گرافیکی و عملکرد آن، به سایت شما متناسب باشد.
- سرعت بالا و کمحجم
- ابزارک گفتینو به منظور اجرای سریعتر و به حداکثر کاهش حجم طراحی شده است و سرعت نمایش صفحات سایت شما را کتد نمیکند.
- پرسشهای چندمرحلهای
- با ساخت سوالات تو در تو میتواند تا حد خیلی زیادی مسیر پاسخگویی رو خودکار کنید
- زبان ابزارک
- از این چت انلاین میتوانید به زبان فارسی و انگلیسی استفاده کنید
- پاسخهای آماده
- برای مدیریت سریع و اسان سوالات کاربران میتوانید سوالاتی را از قبل اماده کنید و مسیر پاسخگویی رو میتوانید خیلی سریع کنید
- ضبط و ارسال صدا
- خیلی راحت میتوانید به جای ارسال متن از ویژگی ارسال ویس استفاده کنید همینطور کاربران هم میتوانند ویس اسال کنند
- آنلاینها
- در لحظه میتوانید لیست کابران انلاین داخل سایت خود را ببینید و به ان ها پیام بدید
- تبادل فایل
- در محیط چت میتوانید هر نوع فایل چند رسانه ای مثل تصویر، ویدیو و … رو ارسال نماید
- ویرایش و حذف پیام
- میتوانید پیام هایرارسالی را ویرایش کنید
- reply در چت
- میتوانید روی پیام های ریپلای کنید
- صفحه گفتگوی اختصاصی
- حتی با این ویژگی میتوانید بدون داشتن سایت از ویژگی چت انلاین بهرمند شوید
- فرمهای سفارشی
- به راحتی فرم های رو در محیط چت اضافه کنید تا هر اطلاعاتی که میخواید را از کاربران بگیرید
- انتخاب دپارتمان توسط مخاطب
- مخاطبان در ابتدای گفتگو امکان انتخاب دپارتمانهای مشخصی را برای مکالمه با اپراتورهای مرتبط که شما تعریف کردهاید، دارند.
- دریافت اطلاعات کاربر
- قبل از شروع مکالمه با کاربران میتوانید اطلاعات کاربران مثل نام و نام خانوادگی، شماره تماس و … را بگیرید
- تنظیم ساعت کاری
- ساعت کاری پشتیبانی ها را برای پاسخگویی به چت ها و سوالات کاربران مشخص کنید
- جستجو در گفتگوها و مخاطبان
- با استفاده از فیلترهای مورد نیاز، به سرعت مکالمه یا مخاطب موردنظر را پیدا کنید.
- اطلاعات بازدیدکنندگان
- تمام اطلاعاتی که نیاز دارید در دسترس شماست: جزئیات سیستم و مرورگر کاربر، صفحات بازدید شده، آخرین فعالیتها و توضیحات جانبی.
- تاخیر در پاسخگویی
- زمان های که به هر دلیلی تاخیری در پاسخگویی ایجاد میشود میتوانید از قبل تنظیم کنید که پیام خاصی برای کابر ارسال شود
- نرمافزار
- به عنوان مدیر یا پشتیبان برای پاسخگویی به سوالات میتوانید نرم افزار را در گوشی، ویندوز و … نصب کنید
- و …
2 پاسخ
میخواستم بدونم برای یک سایت اموزشی مثل اینکه دانش اموز با معلم خودش ارتباط داشته باشه رو میشه ساخت؟
این سبک از سایت ها باید این بخش ارتباط به معلم کدنویسی بشه چون پلاگینی برای این موضوع تا الان منتشر نشده