اگر یک سایت فروشگاهی دارید یا یک سایت آمورشی دارید یا اصلا یک سایتی دارید که مشتری ها و کاربرها باید با شما در ارتباط باشند قطعا پیشنهاد میکنم که تیکت های پشتیبانی رو به سایت خودتون اضافه کنید
با استفاده از تیکت های پشتیبانی میتوانید یک محیطی را فراهم کنید که کاربر ها مشکلات خود را به شما اطلاع دهند
در این آموزش چه چیز ها را یاد میگیرید:
یاد میگیرید چطور یک سیستم تیکت پیشرفته را به سایت خودتان اضافه کنید
یاد میگیرید چطور تیکت ها را مدیریت کنید
یاد میگیرید چطور برای تیکت ها دپارتمان بسازید
یاد میگیرید چطور پاسح های آماده بسازید
یاد میگیرید چطور برای محصولات ووکامرس پشتیبانی با محدودیت های مختلف ایجاد کنید
یاد میگیرید چطور موقع ارسال تیکت و دریافت پاسخ پیامک ارسال کنید
یاد میگیرید چطور کلی ویژگی دیگه به این سیستم تیکت اضافه کنید …
3 پاسخ
سلام وقت بخیر
من این افزونه را نصب کردم اما وقتی مدیر تیکت وارد پیشخوان میشه علاوه بر تیکت ها به برون بری قالب ها و نوشته ها وبرگه ها هم دسترسی دارد ، به نظر شما مشکل از کجاست؟
سلام وقتتون بخیر
با پشتیبانی خود افزونه این موضوع رو در میون بزارید
عالییییییییی