چت آنلاین در وردپرس
با گفتگوی مستقیم و ساده با مشتریان خود از این ابزار پشتیبانی کارآمد برای گسترش کسب و کارتان بهرهبرید! در این دوره، ما قصد داریم از صفر تا صد چگونگی استفاده از سیستم گفتینو را فرا بگیریم و ببینیم چطور میتوانیم در یک وبسایت وردپرسی از چت آنلاین به صورت پیشرفته استفاده کنیم.
ویژگی گفتینو (چت آنلاین در سایت)
- سفارشیسازی ابزارک
- شخصیسازی ابزارک به شکلی که به ظاهر گرافیکی و عملکرد آن، به سایت شما متناسب باشد.
- سرعت بالا و کمحجم
- ابزارک گفتینو به منظور اجرای سریعتر و به حداکثر کاهش حجم طراحی شده است و سرعت نمایش صفحات سایت شما را کتد نمیکند.
- پرسشهای چندمرحلهای
- با ساخت سوالات تو در تو میتواند تا حد خیلی زیادی مسیر پاسخگویی رو خودکار کنید
- زبان ابزارک
- از این چت انلاین میتوانید به زبان فارسی و انگلیسی استفاده کنید
- پاسخهای آماده
- برای مدیریت سریع و اسان سوالات کاربران میتوانید سوالاتی را از قبل اماده کنید و مسیر پاسخگویی رو میتوانید خیلی سریع کنید
- ضبط و ارسال صدا
- خیلی راحت میتوانید به جای ارسال متن از ویژگی ارسال ویس استفاده کنید همینطور کاربران هم میتوانند ویس اسال کنند
- آنلاینها
- در لحظه میتوانید لیست کابران انلاین داخل سایت خود را ببینید و به ان ها پیام بدید
- تبادل فایل
- در محیط چت میتوانید هر نوع فایل چند رسانه ای مثل تصویر، ویدیو و … رو ارسال نماید
- ویرایش و حذف پیام
- میتوانید پیام هایرارسالی را ویرایش کنید
- reply در چت
- میتوانید روی پیام های ریپلای کنید
- صفحه گفتگوی اختصاصی
- حتی با این ویژگی میتوانید بدون داشتن سایت از ویژگی چت انلاین بهرمند شوید
- فرمهای سفارشی
- به راحتی فرم های رو در محیط چت اضافه کنید تا هر اطلاعاتی که میخواید را از کاربران بگیرید
- انتخاب دپارتمان توسط مخاطب
- مخاطبان در ابتدای گفتگو امکان انتخاب دپارتمانهای مشخصی را برای مکالمه با اپراتورهای مرتبط که شما تعریف کردهاید، دارند.
- دریافت اطلاعات کاربر
- قبل از شروع مکالمه با کاربران میتوانید اطلاعات کاربران مثل نام و نام خانوادگی، شماره تماس و … را بگیرید
- تنظیم ساعت کاری
- ساعت کاری پشتیبانی ها را برای پاسخگویی به چت ها و سوالات کاربران مشخص کنید
- جستجو در گفتگوها و مخاطبان
- با استفاده از فیلترهای مورد نیاز، به سرعت مکالمه یا مخاطب موردنظر را پیدا کنید.
- اطلاعات بازدیدکنندگان
- تمام اطلاعاتی که نیاز دارید در دسترس شماست: جزئیات سیستم و مرورگر کاربر، صفحات بازدید شده، آخرین فعالیتها و توضیحات جانبی.
- تاخیر در پاسخگویی
- زمان های که به هر دلیلی تاخیری در پاسخگویی ایجاد میشود میتوانید از قبل تنظیم کنید که پیام خاصی برای کابر ارسال شود
- نرمافزار
- به عنوان مدیر یا پشتیبان برای پاسخگویی به سوالات میتوانید نرم افزار را در گوشی، ویندوز و … نصب کنید
- و …